Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Bereźnicki
|

Oglądalność TVN24 bije rekordy dzięki protestom w sprawie sądów. TVP2 i TVP Info daleko w tyle

399
Podziel się:

Oglądalność stacji rośnie wraz z nasilaniem się protestów. W poniedziałek było to 6,74 proc., we wtorek - 7,68 proc., a w środę - aż 8,38 proc.

Oglądalność TVN24 bije rekordy dzięki protestom w sprawie sądów. TVP2 i TVP Info daleko w tyle
(Andrzej Hulimka/REPORTER)

Relacje na żywo z masowych protestów przeciw rządowej reformie sądownictwa nakręcają oglądalność TVN24. Stacja informacyjna bije rekordy popularności i zostawia daleko w tyle nie tylko TVP Info, ale nawet TVP2. Wyniki wszystkich stacji informacyjnych poprawiła też wizyta brytyjskiej pary książęcej.

Aktualizacja 7:45

Jak informują Wirtualnemedia.pl, między 17 a 19 lipca TVN24 zajęła czwarte miejsce wśród wszystkich stacji telewizyjnych, ze średnim udziałem w rynku na poziomie 7,59 proc.

Piąte miejsce, ze średnim wynikiem na poziomie 6,17 proc., zajął bezpośredni konkurent TVN24 - TVP Info. Dużo gorzej wypadła TVP2, która miała 5,45 proc. udziału w rynku.

Oglądalność TVN24 rosła wraz z zaostrzaniem się kryzysu wokół reformy sądownictwa. W poniedziałek udział w rynku tej stacji informacyjnej wynosił 6,74 proc., we wtorek już 7,68 proc., a w środę podskoczył do 8,38 proc.

Wideo: * *Policja ściąga posiłki przed Sejm

Branżowy portal zwraca uwagę, że 19 lipca bardzo wysokie - bliskie własnym rekordom - wyniki dobowej oglądalności zanotowały wszystkie trzy największe stacje informacyjne - TVN24, TVP Info i Polsat News. W przypadku stacji informacyjnej Polsatu średni udział w rynku wyniósł 1,56 proc.

Oglądalność stacji informacyjnych nakręciły nie tylko wydarzenia w Sejmie w związku z kontrowersyjną ustawa o Sądzie Najwyższym, ale także wizyta brytyjskiej pary książęcej - księżnej Kate i księcia Williama z dziećmi.

Zdecydowanie największe wpływy z reklam w dniach 17-19 lipca spośród stacji informacyjnych zanotował TVN24 - 1,95 mln zł. W przypadku Polsat News wpływy reklamowe wyniosły 411 tys. zł, natomiast do kasy TVP Info, która nadaje mniej reklam, wpłynęło tylko 291 tys. zł.

O ile Polsat News został daleko w tyle za oboma bezpośrednimi konkurentami, główna stacja Zygmunta Solorza w dniach 17-19 pokonała zarówno TVN, jak i TVP1.

Średni dobory udział Polsatu w rynku wyniósł 10,46 proc., w przypadku TVN-u było to 9,36 proc., a TVP1 musiała zadowolić się wynikiem 8,58 proc.

Dane oglądalności pochodzą z Nielsen Audience Measurement i zostały udostępnione portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

wiadomości
gospodarka
najważniejsze
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(399)
mark
7 lat temu
Córka CNN - TVN i jej bzdurne agencje eSBeckie , podburzają ja Soros każe ? Wiadomosci zero - Kolenda i ferajna jadą z tym jazgotem . Byle było gorzej w POLSCE - według wytycznych ?
Filip
7 lat temu
Przecież od 20 czerwca 2016 TVN to ruska tv
Pan
7 lat temu
Ja już nie mogę słuchać tego skowytu opozycji, puszczanych w propagandowym tvn i tvn24. Rozumiem, że tłumy na ulicach robią efekt ale kogo one bronią ? Niemiecki przemysł motoryzacyjny masowo fałszował emisje spalin Nie dziwię się też, że elity z UE boją się o swoje interesy.
ela
7 lat temu
I bardzo dobrze, że jest obca telewizja. Mało Wam tego, co wyprawia ta pisowska?
Cierpliwy PIS...
7 lat temu
Koncesja się niedługo kończy, zaczekamy
...
Następna strona