Jak podaje spółka, w ujęciu narastającym sprzedaż wyniosła 619 mln zł i była wyższa o 12 proc. r/r. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 142 tys. mkw., o 17 proc. więcej r/r.
W segmencie dyskontowym (należącym do spółki TXM S.A.)
poziom sprzedaży towarów w grudniu 2016 r. wyniósł 48 mln zł, co oznacza wzrost o jedną piątą r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 377 mln zł i była 20 proc. wyższa r/r. Sieć TXM na koniec grudnia składała się z 405 sklepów własnych.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy txm24.pl w grudniu 2016 wyniosły 1 mln zł, co oznacza wzrost o 18 proc. r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 9 mln zł i była 47 proc. wyższa w ujęciu rocznym.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash).
Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.