Tarczyński rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska (JMP) w zakresie dystrybucji swoich produktów. Na razie podpisano umowę dotyczącą pojedynczego zamówienia, ale producent kabanosów negocjuje z właścicielem sieci sklepów Biedronka warunki stałej współpracy. Informacje te przyczyniły się do mocnego wzrostu cen akcji spółki w piątek.
W komunikacie spółki czytamy, że zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania. W tym terminie nastąpi dostawa wszystkich produktów objętych zamówieniem do JMP.
Tarczyński podał również, że prowadzi negocjacje z Jeronimo Martins Polska w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej dostawy do wszystkich centrów logistycznych JMP produktów przygotowanych indywidualnie do dystrybucji przez JMP.
Spółka liczy, że nawiązanie współpracy z właścicielem sieci sklepów Biedronka może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji ich produktów. To natomiast wpłynie na sprzedaży firmy i jej wyniki.
Dzięki informacją dotyczącym nowych umowy z Jeronimo Martins Polska, akcje Tarczyńskiego w piątek mocno zyskują na wartości. Po 90 minutach handlu drożały o ponad 5 procent.
Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 roku.