Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Vivid Games zapowiada ofensywę na rynku gier

0
Podziel się:

Producent giełd w przyszłym roku pokaże 5 nowych tytułów.

Vivid Games zapowiada ofensywę na rynku gier
(Vivid Games/materialy prasowe)

Vivid Games zdecydował o wycofaniu się z realizacji projektu "Real Casino". Spółka planuje pod koniec tego roku premierę gry "Heroes of Nox", a w 2017 roku ma zostać wprowadzonych na rynek kolejnych 5 tytułów.

"Rynek gier typu 'social casino' jest mocno nasycony, zdominowany przez kilka wiodących podmiotów i wymaga znacznych nakładów marketingowych w pozyskaniu użytkowników" - uzasadniono decyzję.

Po analizie zarząd zdecydował, że projekty programu wydawniczego mogą zapewnić wyższą stopę zwrotu w krótszym czasie.

Na koniec tego roku zaplanowano premierę "Heroes of Nox". W pierwszym kwartale następnego roku powstaną taki tytuły jak: Metal Fist: Urban Domination" i "Prime Time Rush"

Łącznie w tym roku spółka zapowiada premiery 5 nowych tytułów. Dodatkowo w ciągu 3 lat chce zbudować portfolio kilkunastu gier free to play (F2P), zapewniające wydawcy 40-60 procent udziału w przychodach.

Strategia spółki ukierunkowana jest na budowę zdywersyfikowanego portfolio gier free to play produkowanych wewnętrznie oraz pozyskanych za pośrednictwem programu wydawniczego. Gry będą charakteryzowały się wysoką jakością, nastawieniem na rywalizację i szerokim dotarciem do rynku, podkreśla firma.

- Za 3 lata w portfolio znajdzie się kilkanaście gier mobilnych tworzących spójny ekosystem wydawniczy. Umożliwi on efektywne czerpanie korzyści z usprawnień w monetyzacji i technologii we wszystkich tytułach. Dzięki większej liczbie gier o wysokiej jakości możliwe będzie również utrzymanie i dalsze pogłębienie relacji biznesowych z kluczowymi partnerami, w tym kanałami sprzedaży Apple i Google - zapowiedział prezes Remigiusz Kościelny.

- W ramach programu wydawniczego prowadzimy rozmowy dotyczące projektów z przeznaczeniem na 2016 i 2017 rok. Szukamy gier o mocnym potencjale sprzedaży i wysokiej jakości. Od momentu rozpoczęcia programu dokonaliśmy ewaluacji ponad 150 projektów, podpisaliśmy dwa. Interesujące są dla nas zarówno gry łączące w sobie cechy kilku gatunków w nowy, niespotykany dotąd sposób ('Metal Fist'), jak również te oparte na sprawdzonych mechanikach ('Prime Time Rush', czy 'Heroes of Nox')" - dodał Kościelny.

Pierwsza na rynek trafi gra "Heroes of Nox" ("Nox Raiders"), której premiera w ramach działalności wydawniczej na platformach iOS, Android oraz Facebook zaplanowana jest na IV kwartał 2016 r. Jest to gra akcji 3D z gatunku auto-battler, osadzona w realiach Sci-Fi. Gra umożliwiać będzie rozgrywkę jedno- i wieloosobową w kilku trybach.

- "Heroes of Nox", dzięki biznesowym relacjom producenta otworzy również trzeci duży kanał sprzedaży, jakim jest Facebook. Jeśli okaże się to sukcesem, rozważymy możliwość wydawania części z nadchodzących gier również na tej platformie - zapowiedział Kościelny.

W pierwszym kwartale 2017 r. na platformę iOS i Android trafi "Metal Fist" - obecnie największa i najważniejsza produkcja własna Vivid Games. Jest to gra akcji, polegająca na szybkiej, synchronicznej rozgrywce wieloosobowej (multiplayer) na miejskich arenach. Premierę poprzedzi tzw. soft launch w czwartym kwartale 2016 roku.

- Na rynku nie ma gry, która jest bezpośrednią konkurencją. Połączenie bijatyki, platformera z elementami MOBA jest unikatowe na rynku mobilnym. Już w chwili obecnej gra wygląda bardzo efektownie i wzbudza zainteresowanie naszych najważniejszych partnerów. Szacujemy, iż 'Metal Fist' może zrealizować podobną lub wyższą liczbę pobrań do 'Real Boxing 2' przy znacząco wyższych parametrach monetyzacji - podkreślił Kościelny.

Do końca drugiego kwartału 2016 marka "Real Boxing" trafiła do 37,5 mln graczy, generując łącznie 30 mln zł przychodu, a najnowsza odsłona - "Real Boxing 2 Rocky" od dnia premiery pozostaje wśród kilkuset najlepiej zarabiających gier w USA.

Kolejnym tytułem, który ujrzy światło dzienne jest "Prime Time Rush", gra wyścigowa 3D z kategorii "endless runner", osadzona w realiach pościgu policyjnego na autostradzie.

- W chwili obecnej gra jest w pełni grywalna, a rolą Vivid Games jako współproducenta jest m.in. poprawa interfejsu użytkownika, implementacja systemu analityki i monetyzacji. Istnieje wiele gier z tego gatunku, a gracze bardzo dobrze rozumieją prostą mechanikę. Obecnie brak jest jakościowej gry wyścigowej, co czyni dla nas szansę - podsumował Kościelny.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 roku. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest "Real Boxing". W czerwcu 2012 roku Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)