Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Blokowanie reklam w internecie coraz popularniejsze. Branża wściekła

0
Podziel się:

Co trzeci polski internauta używa programów blokujących reklamy w sieci - pisze "Rzeczpospolita".

Blokowanie reklam w internecie coraz popularniejsze. Branża wściekła
(Parlament Europejski)

Popularność aplikacji i programów, które umożliwiają zablokowanie na komputerze lub smartfonie wyświetlania reklam, rośnie na świecie w ogromnym tempie.

Polska to według badań firmy PageFair i Adobe jeden z krajów o najwyższym wskaźniku korzystania z programów blokujących wyświetlanie reklam w sieci. Używa ich aż 35 proc. internautów. Autorzy badań poświęconych adblockerom twierdzą, że ich popularność będzie się nasilać - czytamy w artykule.

Z kolei według polskiej firmy Cloud Technologies korzysta z nich na naszym rynku 7 mln ludzi.

Branża reklamowa jest podzielona, w jaki sposób rozwiązać ten problem. Część jej przedstawicieli uważa, że należy dostosować przekaz do wytrzymałości internautów, inni zaś, że trzeba zwalczać adblocki technologicznie, czyli uniemożliwiać ich działanie.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)