Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Vivid Games nie rezygnuje z głównego rynku GPW. Będzie oferta publiczna

0
Podziel się:

Firma chce pozyskać środki, by produkować dwie gry rocznie.

Vivid Games nie rezygnuje z głównego rynku GPW. Będzie oferta publiczna
(Monkeybusinessimages/Dreamstime)

Vivid Games nadal chce przeprowadzić emisję publiczną oraz przejść na główny parkiet GPW z NewConnect do końca 2015 roku, poinformował Remigiusz Kościelny, prezes spółki.

- Na intensyfikację skali działalności oraz potencjalne inwestycje kapitałowe będziemy potrzebować dodatkowych środków, dlatego planujemy jeszcze w tym roku przeprowadzić publiczną emisję akcji i przenieść notowania na GPW. Ostateczne decyzje co do terminów i doradcy będą do końca maja. Obecnie mamy możliwość emisji do 2 mln akcji. Przejście na GPW odbędzie się nawet jeśli nie doszłoby do oferty - powiedział Kościelny.

Według niego środki z emisji publicznej mają być przeznaczone na zwiększenie skali produkcji (2 gry rocznie wraz ze wsparciem dla nich), technologie, promocję, czy inwestycje, które mogą wzmocnić posiadane marki, a także ewentualne przejęcia.

Kolejnymi tytułami, po szykowanym "Real Boxing 2", które będą wyprodukowane przez spółkę, to Street Fighting oraz Real Casino.

Przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 3,95 mln zł, Vivid Games wypracował w pierwszym kwartale 2015 r. 1,16 mln zł zysku netto (wzrost o 211,5% r/r). Zysk operacyjny zwiększył się do 1,43 mln zł (wzrost o 245% r/r).

- Mimo, że dla branży pierwszym kwartał to najmniej owocny okres w roku, udało nam się osiągnąć rekordowy wynik netto, który stanowi już prawie połowę całego ubiegłorocznego zysku spółki. Rosnące wpływy ze sprzedaży to efekt skutecznej transformacji naszych produktów do modelu Free2Play - podkreślił prezes Vivid Games.

- Coraz lepsza monetyzacja i rozpoznawalność 'Real Boxing', który trafił już do ponad 20 mln graczy na całym świecie, pozwala nam z dużym optymizmem patrzeć zarówno na kolejne kwartały, jak i premierę Real Boxing 2 - dodaje Kościelny.

W jego ocenie, dopiero "Real Boxing 2", zaprojektowany w pełni i od podstaw w modelu Free2Play pozwoli w pełni wykorzystać tkwiący w tytule potencjał.

- Oficjalna kampania promocyjna nowej gry wystartuje na największych branżowych targach Gamescom w Kolonii - podsumował Kościelny.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)